Project Description

Microsoft Exchange Server

Microsoft Exchange

Microsoft Exchange Server_A3MT جزو یکی از بزرگترین و موفق ترین پروژه های مایکروسافت می باشد که برای مدیریت ایمیل ها از آن استفاده می شود. ایمیل های ورودی، خروجی، پیش نویس ها و تقویم از طریق  Microsoft Exchange انجام میگیرد و در سرور ذخیره می شود.

البته تمام شرکت ها از Microsoft Exchange استفاده نمیکنند و میتوانند از سرویس های دیگری مانندpop3 نیز استفاده کنند. در واقع هر شخصی که مسئول شبکه شرکت شما می باشد میتواند از این روش برای نگهداری ایمیل ها و مدیریت آن ها استفاده کند اما مشکلی که مدیریت ایمیل با pop3 وجود دارد این است که این ایمیل ها در رایانه شخصی یک فرد ذخیره می شود و اگر رایانه دچار مشکل یا خرابی بشود امکان از دست رفتن دیتا وجود دارد.

Microsoft Exchange برای متمرکز کردن ایمیل های شما در یک پایگاه داده طراحی شده است. در واقع به جای این که ایمیل های شما در یک رایانه شخصی جمع آوری شوند  Exchange محلی را فراهم می آورد تا ایمل های شما در آن جمع آوری و مدیریت شوند.

چرا Microsoft Exchange مهم است؟

Exchange امکان تحویل مستقیم ایمیل به سرور را فراهم می کند. این کار با ارسال نامه های الکترونیکی به سازمان شما که کارکنان در آن فعالیت میکنند کار دارد.شرکت های کوچک و بزرگ به وسیله Microsoft Exchange می توانند به سه مزیت مهم دست پیدا کنند:

  • ایمیل ها را متمرکز کنید تا بتوان در آینده یک نسخه پشتیبان از آن ها تهیه کرد. اگر شما از یک مدل pop3 استفاده می کنید خطر از دست دادن ایمیل ها و دیتا های خود را دارید. مهم ترین نکته در مورد متمرکز کردن ایمیل ها کنار هم تبال آن ها می باشد.
  • قبل از این که تهدید هایی که از طریق ایمیل برای شما ارسال می شوند به سیستم شما آسیبی برساند آن ها را از بین ببرید. Microsoft Exchange Server به طور فعال از سیستم داخلی شما در برابر تهدید ها محافظت می کند. فیلتر ضد هرزنامه همراه چند لایه امنیتی با بروز رسانی مداوم برای جلوگیری از هرزنامه و فیشینگ های پیچیده و چندیدن موتور ضد بدافزار برای محافظت از اطلاعات ایمیل و سیستم شا در برابر ویروس ها کار میکنند.
  • یک تقویم مشترک بین تمام کارکنان سازمان ایجاد می شود. به آنچه کارکنانتان انجام میدهند اشراف کامل داشته باشید و بهره وری کارتان را چند برابر کنید.
  • یک پاسخ خارج از دفتر تنظیم کنید. یک قابلیت ساده با کاربرد زیاد. همکاران ، مشتریان و… را در هنگام بیرون بودن از دفتر کارتان مطلع کنید.

چالش های پیش رو

  • ارتقای Microsoft Exchange میتواند یک مشکل بزرگ برای ما ایجاد کند. از آنجا که یک نسخه روی سرور است باید آن را خرید و از همه ایمیل های قبل نسخه پشتیبان تهیه کرد. این کار زمان بر است و ممکن است کمی شما را خسته کند.
  • تعمیر و نگهداری سرور محلی ممکن است دشوار باشد و به رسیدگی نیاز دارد. برای این کار حتما با یک متخصص شبکه مشورت کنید.

دسترسی به Microsoft Exchange

سه گزینه برای فعال سازی  Exchange وجود دارد که این سه گزینه را با هم برسی میکنیم:

  • شما میتوانید نسخه نرم افزاری این محصول را تهیه کنید و روی سرور نصب کنید.
  • یک فضای ابری در اختیار بگیرید و Microsoft Exchange را در آن اجرا کنید.
  • یک هاست تهیه کنید و شراکتی از آن استفاده کنید.

خدمات ما

یکی از الزامات هر شرکت مدیریت ایمیل ها وبه اشتراک گذاری نامه های آن شرکت می باشد. متخصصان ما با نصب و راه اندازی Microsoft Exchange Server به شما در این امر کمک می کنند و می توانید از مزیت های مهم این نرم افزار استفاده کنید. برای مشاوره بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.