راه اندازی شبکه کامپیوتری

می توان راه اندازی شبکه های کامپیوتری را از نظر تجهیزات و امکانات به سه دسته کلی نصب و راه اندازی تجهیزات اکتیو (Active)، تنظیم و راه اندازی تجهیزات پسیو (Passive)، و نصب و راه اندازی نرم افزارها (نرم افزارهای کاربردی، سرویس ها و …) تقسیم نمود. به همین دلیل تیم همکاران ما آماده ی ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به متقاضیان بر اساس نیاز کاری آنها می باشد. در ادامه شرح این خدمات قابل مشاهده می‌باشد.

  • راه اندازی شبکه
  • راه اندازی شبکه
  • راه اندازی شبکه

تجهیزات Passive

یکی از پایه ای ترین کارها در راه اندازی شبکه های کامپیوتری و برقراری ارتباط برای کاربران شبکه ها، راه اندازی بستر ارتباطی فیزیکی امن و مناسب می‌باشد که با استفاده از  تجهیزات پسیو ( Passive ) مانند کابل ، رک ، داکت و غیره راه اندازی و پیاده سازی می‌گردد. پیاده سازی اصولی و فنی این موارد می‌تواند به کیفیت ارائه خدمات کمک نماید و کاهش هزینه بسیار زیادی را برای افراد به همراه آورد. به همین دلیل متخصصین کارآزموده ما آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه نصب و راه اندازی تجهیزات پسیو ( Passive ) به متقاضیان می باشند. خدمات باکیفیت مناسب، سرعت اجرای بالا بخشی از اهداف ما می‌باشد.

خدمات ما در زمینه پسیو به شرح زیر می باشد.

کابل کشی شبکه

تجهیزات Active

پس از راه اندازی بستر فیزیکی شبکه های کامپیوتری با استفاده از تجهیزات پسیو ( Passive ) نوبت به راه اندازی زیرساخت شبکه با استفاده از تجهیزات اکتیو ( Active ) می‌باشد. تجهیزات اکتیو ( Active ) با استفاده از بستر فیزیکی فرآهم شده امکان تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط با مشتریان حاضر در شبکه های کامپیوتری را فرآهم می‌نمایند. این تجهیزات شامل انواع سوئیچ، روتر، سرور و غیره می‌باشد. همکاران ما با بیش از 20 سال تجربه کاری در زمینه های مختلف شبکه های کامپیوتری و با تنظیم تجهیزات اکتیو ( Active ) شما ، تبادل اطلاعات را با سرعت بالا و امنیت مناسب به ارمغان می‌آورند.

فایروال
وایرلس
دوربین مداربسته

نرم افزارها و سرویس‌ها

مرحله آخر در راه اندازی شبکه های کامپیوتری ، نصب، راه اندازی و تنظیم نرم افزارها و سرویس های مورد نظر جهت ارائه انواع خدمات به کاربران می‌باشد. این خدمات گاهی می تواند از راه اندازی یک سیستم عامل جدید شروع شده و تا مانیتورینگ کل شبکه توسط نرم افزارهای تخصصی ادامه پیدا نماید. گاهی نیز می تواند راه اندازی یک سرویس مایکروسافتی مانند سرویس پست الکترونیک سازمانی باشد و گاهی افزایش امنیت سیستم های نرم افزاری موجود در شبکه. همچنین برخی اوقات تنظیم مجدد و یا برزورسانی نرم افزارهای سازمانی را شامل می گردد. در این راستا همکاران ما آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما می‌باشند

Active directory
Microsoft Exchange
ایزابل